در حقیقت مردان احتمال اینکه مردان یک خودرو را به خاطر رنگ آن انتخاب
کنند 20 درصد بیشتر از زنان است. مردان همچنین بیشتر از زنان به برندها
وفادار هستند و به این مورد اهمیت میدهند و 40 درصد بیشتر احتمال دارد که
مردان تحت تأثیر شهرت یک برند قرار گیرند. مردان موافقاند که ظاهر، قدرت و
پرستیژ یک خودرو بر انتخابشان تأثیر به سزایی میگذارد.
زنان ترجیح میدهند تا بیشتر هزینهها را ببینند و 25 درصد بیشتر از مردان به مصرف سوخت توجه داشته و همین میزان توجه نسبت به هزینههای سرویس خودرو 20 درصد بیشتر از مردان است. حتی نگاه زنان به آینده نیز بوده و آنها هزینههای بیمهای و حتی رفتن به نمایندگی را نیز در نظر میگیرند.
تحقیق یاد شده نشان میدهد که 50 درصد مردان اذعان کردهاند شرکایشان روی تصمیم آنها برای خرید خودرو اثرگذار بودهاند درحالیکه این میزان اثرگذاری در تصمیمات زنان 39 درصد است.
هنوز هم علیرغم اینکه زنان بیشتر روی کاربردی بودن خودروها حساس هستند
اما احتمال اینکه زنان بهترین معامله را انجام دهند کمتر از مردان است.
یکی از کارشناسان دربارهی یافتههای این تحقیق میگوید: تحقیق ما نشان داد علیرغم اینکه زنان عموماً تجربهی مثبتی داشتهاند
اما هنوز هم مردان در هنگام مراجعه به نمایندگی راحتتر از زنان هستند و
معاملهی بهتری را انجام میدهند.
منبع: پدال
انتهای پیام/